г. Одесса
Николаевская дор., 172-а
(099) 725 25 49
(048) 758-44-44
(095) 628 38 88
(048) 758-43-44
Гидроциклы Одесса
(095) 628 38 88
(048) 758-43-44
(099) 725 25 49
(048) 758-44-44
Spark 2up 90hp iBR TRIXX Candy Blue/Chilli Pepper
Spark 2up 90hp iBR TRIXX Candy Blue/Chilli Pepper
НОВИЙ ГРАЙЛИВИЙ ТРІКСТЕР
 
Новинка 2017 року! Відтепер Ви зможете розважатися як ніколи раніше, адже з новими ексклюзивними характеристиками гідроциклів SPARK TRIXX виконання найрізноманітніших трюків стає надзвичайно легким і веселим заняттям. Ця нова конфігурація гарантує безпрецедентно захопливу їзду і, звичайно ж, привертатиме загальну увагу, де б Ви не з’явились.
 
КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ
° Кількість місць: 2
° Потужність: 90 к.с 
° Корпус: SPARK – легковагий і зручний у поводженні.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
° Система інтелектуального управління гальмуванням і реверсом (iBR).
° Кермо, регульоване по висоті. 
° Клинчасті упори для ніг.
° Система диферентування розширеного діапазону (VTS). 
° Ексклюзивний колір забарвлення. 
€9 850
Spark 2up 90hp iBR TRIXX Candy Blue/Chilli Pepper Spark 2up 90hp iBR TRIXX Candy Blue/Chilli Pepper
Технические характеристики
ПАСАЖИРОМІСТКІСТЬ        2
Вантажопідйомність             160 кг
РОЗМІРИ
Паливний бак                        30 л
Довжина                                 279 см
Ширина                                  118 см
Вага (суха)                             192 кг
Місткість багажних відділень: 1,6 л (речовий бокс) та 28 л. (носовий багажний відсік - опція)
КОРПУС
Тип  SPARK
• Укорочена легка платформа.
• V-подібний пологий корпус.
• Легкий та маневрений.
ДВИГУН
Тип  Rotax 900 HO ACE
Система впуску                     Без наддуву
Робочий об'ем                       899 куб.см.
Охолодження                        Замкнутий Контур Системи Охолодження (CLCS)
Система заднього ходу        Електронна система iBR ®
Стартер                                  Електричний
Тип палива                             з О.Ч.87 (АІ 95)
ДВИГУН                                 Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр
                                                двигун Rotax з робочим об’ємом 899 куб. см
                                                Найкомпактніший і найлегший двигун на ринку на сьогоднішній день. Двигуни Rotax 900 HO ACE
                                                забезпечують миттєвий розгін, вражаючу економію палива і прекрасні показники питомої потужності
                                                на одиницю маси судна з максимальною швидкістю близько 80,4 км/год.
Система iTC ™ (система      Ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслінкою з електронним керуванням
інтелектуального                   забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пускздійснюється на нейтральній передачі.
управління дроселем)           До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий и спортивний режими, які можна обирати та
                                                 регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща
                                                 маневреність і зручніше керування судном.
Система шумозниження        Комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому
D-Sea-Bel ™                            гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.
Замкнена система                  Застосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи
охолодження                           двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок
                                                  потрапляння солоної води та сміття.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Екзоскелетна архітектура       Ця мінімалістична архітектура дозволяє розмістити в передній частині лише найважливіші
                                                  структурні елементи. Завдяки цьому досягається зниження ваги в поєднанні з міцною конструкцією
                                                  та ультрасучасним дизайном, які й визначають унікальний зовнішній вигляд і безпрецедентні
                                                  характеристики маневреності гідроциклів Sea-Doo SPARK.
Матеріал Polytec                      Є ударостійким композитним матеріалом низької щільності, що піддається переробці і складається
                                                  з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал для
                                                  виготовлення корпусів і палуб, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під
                                                  навантаженням і у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє отримати легкі й водночас міцні
                                                  опорні деталі конструкції судна.
Система інтелектуального    «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.
управління iControl                  
Прогулянковий/                       Можливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння.
спортивний режими                Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення
                                                  для поступового розгону й більш упевненої їзди, й ідеально підходить для водних прогулянок і плавання
                                                  з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши і утримуючи протягом 3
                                                  секунд кнопку перемикання під приладовою панеллю, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш
                                                  агресивного розгону судна.
Система рульового                  Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі акселератора, дозволяючи
керування з відпущеним          водієві поліпшити маневреність судна
дроселем (O.T.A.S. ™ )
Інтерактивний                           Прогулянковий режим, спортивний режим, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр,
багатофункціональний             лічильник мотогодин.
цифровий інформаційний
центр (приладова панель)
Рукоятки керма з упором для руки.
Спонсони.
Підніжка з протиковзним покриттям.
Колінні накладки.
Буксирний гак.
Задні поручні.
Ремінь на сидінні.
Комплект трюмної помпи.
Одна зливна пробка.
Промивальний комплект.
Шнур аварійної зупинки з поплавцем.
Посібник для водія, навчальне відео та буклет.
ВОДОМЕТ
Система iBR (система                   Як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009
інтелектуального                            року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння
управління                                       на маломірних суднах. Інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях, забезпечуючи
гальмуванням і реверсом)             впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному
                                                          управлінню реверсом досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання.
Імпелер із неіржавіючої сталі         Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення
                                                          максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.
КОНФІГУРАЦІЯ TRIXX
Кермо, регульоване по висоті        Це регульоване по висоті кермо преміум-класу з алюмінію можна підіймати аж на (максимум) 150 мм
                                                          вище за стандартне кермо гідроциклів Sea-Doo SPARK, що забезпечує більшу кількість положень
                                                          для зручнішого здійснення маневрів, розворотів із нахилом гідроциклу та інших ефектних маніпуляцій
                                                          з судном. Ця система суттєво спрощує виконання трюків, дозволяючи будь-якому користувачеві
                                                          поводитися на воді як справжнісінький профі!
Клинчасті упори для ніг                  Нахилені під кутом контактні поверхні дозволяють водієві зміщувати вагу назад й активно застосовувати
                                                          ступні ніг під час маневрування в різних позиціях, забезпечуючи більшу стійкість і впевненість під час їзди.
Система диферентування              Принцип роботи системи диферентування VTS полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни
розширеного діапазону (VTS) характеру ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні
                                                          води. Система диферентування розширеного діапазону має вдвічі більший інтервал регулювання
                                                          порівняно зі стандартною системою VTS на гідроциклах SPARK. Іншими словами, Ви зможете
                                                          значно збільшити можливу висоту підйому носа судна і глибину його занурення у воду, завдяки чому
                                                          виконання найкарколомніших трюків стає як ніколи легким і приємним заняттям.
ІНШІ ОПЦІЇ
Комплект переднього (носового)
багажного відсіку.
Передній дефлектор із кришкою
в комплекті.
Підніжка для підйому на борт.
Система безпеки з цифровим кодуванням і
радіочастотною ідентифікацією (протиугінна
система D.E.S.S. ™ з РЧ ключем).
Глибиномір.
Пристібні кранці.
Сітка для багажу.
Бортовий захист.
Протиковзний килимок.
Витяжні швартові Sea-Doo Speed Tie ™ .
Водонепроникна сумка .
Пісковий якір.
12-вольтна розетка з установчим
комплектом.
Комплект захисного приладдя.
Вогнегасник.
Причіп Sea-Doo Move.
Чохол для гідроциклів Sea-Doo SPARK.

 

Гидроциклы