- Outlander MAX Limited 1000R
- Outlander MAX XT-P 1000R
- Outlander X mr 1000R
- Outlander X xc 1000R
- Outlander MAX DPS 1000R
- Outlander DPS 1000R
- Outlander MAX XT 700
- Outlander MAX DPS 700
- Outlander XMR 700
- Outlander PRO XU HD7
- Outlander DPS 700
- Outlander MAX DPS 500
- Renegade X mr 1000R
- Renegade X xc 1000R
- Outlander MAX LTD 1000R
- Outlander MAX XT-P 1000R
- Outlander X-MR 1000R
- Outlander X XC 1000R
- Outlander MAX DPS 1000R
- OUTLANDER PRO XU HD7
- Outlander MAX DPS 700
- Outlander XMR 700
- Outlander DPS 700
- Outlander MAX DPS 500
- Outlander PRO XU HD5
- Outlander PRO STD HD5
- Outlander DPS 1000R
- Outlander MAX XT 700
- Outlander MAX XT 650
- Outlander MAX XT 650
- Outlander X-MR 650
- Outlander MAX DPS 570
- Outlander XU 570
- Outlander 450
- Outlander XU 450
- Renegade X-MR 1000R
- Renegade X-XC 1000R
- Outlander MAX 6X6 XU+ 650 TR
- Outlander MAX 6X6 XU+ 1000 TR
- Renegade 110 EFI
- Renegade X XC 110 EFI
КОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ • Двигуни Rotax, V-подібні зі здвоєними циліндрами на вибір • Передні й задні амортизатори FOX 1.5 PODIUM RC2 • Безступінчаста трансмісія (CVT) з гальмуванням двигуном • Трирежимний динамічний підсилювач рульового керування (DPS™) • 12-дюймові литі алюмінієві диски з бедлоками • 25-дюймові шини ITP Holeshot ATR • Алюмінієвий захист • Алюмінієвий конусоподібний профіль керма з вітровими щитками і м’якою накладкою • Рама, виготовлена за просторовою трубчастою технологією (SST) G2 з застосуванням принципу контролю геометричних параметрів • Передня підвіска на А-подібних важелях з геометрією, що забезпечує контроль занурювання • Незалежна торсійна задня підвіска на поздовжніх важелях (TTI) • Муфта швидкого спрацьовування ViscoLok QE, що автоматично блокує передній диференціал • Багатофункціональна аналогова / цифрова приладова панель • Пакет пофарбування Х (графіка й оббивка сидіння)
ДВИГУН 1000R
Тип 89 к.с., Rotax 976 см3 V-подібний зі здвоєними циліндрами, рідинне охолодження
Система подачі палива Електронне впорскування палива (EFI)
Трансмісія Безступінчаста трансмісія (CVT), P / R / N / H / L, стандартне гальмування двигуном
Приводний механізм Привід на 2 або 4 колеса з муфтою швидкого спрацьовування Visco-Lok QE, що автоматично блокує передній диференціал
Рульове керування з підсилювачем Трирежимне динамічне рульове керування з підсилювачем (DPS)
ПІДВІСКА
Передня підвіска Двійні A-подібні важелі, хід підвіски 22,9 см
Пеердні амортизатори FOX 1.5 PODIUM RC2
Задня підвіска Незалежна торсійна підвіска на поздовжніх важелях (TTI), хід підвіски 23,6 см
Задні амортизатори FOX 1.5 PODIUM RC2
ГАЛЬМА
Передні гальма Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
Заднє гальмо Два вентильованих гальмівних диска 214 мм з гідравлічними двопоршневими супортами